آنچه باید نوشت

متن مرتبط با «انتظاری» در سایت آنچه باید نوشت نوشته شده است

چشم انتظاری...

  • نیلوبلاگ

    دیشب فهمیدم تو هم مثل من چشمت به تلفنه...منتظری..چشم انتظاری...هرکدوم منتظر یه حرکتیم فقط هر کدوم منتظر اون یکی هستیم.... اینطوری که نمی شه...می دونم دیشب پیامم خیلی سرد و رسمی بود...یکی باید از خر شیطون بیاد پایین...من که می دونم تو با من از همه عصا قورت داده تری...خودت میخووای که رسمی باشم... کاش این مسخره بازی رو تموم کنیم...کاش به هم بگیم چقدر همو دوس داریم...تو که خوب بلدی وقتی دارم وسط خیابون شلوغ میرم..با شماره ایرانت زنگ بزنی سورپرایزم کنی و بهم بگی دیازپام چرا نمی تونی از خر شیطون بیای ...

    ادامه مطلب