شاید

خرید بک لینک

شاید...

دارم به این فکر می کنم که شاید باید تو رو هم بزارم کنار

می دونی...دلم میخواد که بجنگم و به دستت بیارم...ولی من آدم رقابتای اینجوری نیستم...

اگه تو در دسترس تر و راحت و کم خطر تر رو انتخاب کردی..اگه دوست داری مثل همه مردای دیگه گول بخوری باشه من حرفی ندارم از سر راهت میرم کنار

بعضی وقتا همه دوست داشتن آدم به خاطر اینه که فکر میکنه طرفش یه جور دیگس

ولی من نای جنگیدنم برات تموم شد

من این مدلیم دیگه

در عین حال که زیاد نشونت می دم مهمی ولی مرزامم دارم

برو

من نگفتم که برگردی...

ولی می گم که برو

نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم اسفند ۱۴۰۱ساعت 4:3 توسط من|

آنچه باید نوشت...

ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت: 20:30

صفحه بندی