حال بهم زن؟

خرید بک لینک

یه نفر اینجا برای یکی از پستام کامنت گذاشته خیلی حال بهم زن نوشتی بچه...جرئت داری خودتو معرفی کن.. من برا کسی نمی نویسم ...صرفا میخوام حس و حالم برا خودم ثبت بشه...ولی به نظرتون حرفام حال بهم زنن؟

نوشته شده در جمعه سی ام تیر ۱۴۰۲ساعت 14:20 توسط من|

آنچه باید نوشت...

ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 11:31

صفحه بندی