99% احتمال می دم که از ایران رفتی...ولی همون یک درصد هم که حس می کنم هنوز هستی بی قرارم می کنه.هیچ کاری نمی تونم انجام بدم...دلم میخواد همش به تو فکر کنم ..فقط تو
نوشته شده در چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت 23:2 توسط من|
آنچه باید نوشت...ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84