شاید این یه نقطه گذاره...شاید بعد از این اتفاق بفهمم واقعا دوستم داری...یا...علاقت از کجا نشات می گیره...اگر یه سری چیزا نباشن هنوزم دوستم داری؟ میخوای منو مستقل از جایگاه و شعلم ببینی؟ میخوای جور دیگه ای ادامه بدیم ارتباطمونو؟
نوشته شده در چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ساعت 19:40 توسط من|
آنچه باید نوشت...ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82