حرف زدیم...با چشمهایمان، چشم هایم گفت که دلتنگ گشته ام ..از دیدارت خوشحالم..تمام وجودت گفت که دوستم داری و دلتنگ دیدارم بودی
نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم فروردین ۱۴۰۲ساعت 10:24 توسط من|
آنچه باید نوشت...ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67