می دونم که اشتباه نمی کنم...باید احساستو بهم بگی...باید باهام حرف بزنی...شاید باهم تونستیم راه فراری ازش پیدا کنیم
می دونم خدا چیزی رو بی خود به دلم نمی ندازه...من به حس خودم اعتماد دارم...چون بارها خدا تو مو قعیت های مختلف بهم نشون داده که باید به چیزی که به دلم می ندازه اعتماد کنم.......
من صبورم...خیلی صبور...ما باید باهم حرف بزنیم...طلسم این حرف نزدنا بلاخره شکسته میشه و تو حرف می زنی...انشاالله
نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۴۰۱ساعت 15:44 توسط من|
آنچه باید نوشت...ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88