
عزیز دلم...اولین بار بود که خودت برام ویس فرستادی می دونی چقدر دوست دارم؟ می دونی چقدر ذوق تو صدات وقتی باهام حرف می زنی برام جذابه؟باهام حرف بزن...بیشتر حرف بزن...احساستو به زبون بیارانشاالله نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۴۰۲ساعت 5:45 توسط من| بخوانید...
ادامه مطلب