حسرت

خرید بک لینک

خدای من...

خودت شاهد بودی خیلی با عشق روی این موضوع کار کردم، با همه محدودیت ها سعی کردم مقالات خوبی بنویسم...سعی کردم مقالاتمو دانشمندای رشته ببینن و نظرشونو بدونم...دلم میخواست منم الان کنارشون توی اون همایش بوددم...منم میتونستم کارمو ارائه بدم...بقیه هم برا منم توئیت بزنن کار منم ببینن...اما به خاطر وضعیت دلار و...هزار جور دردسر دیگه نتونستم توی هیچ کدوم از همایشایی که مقالم سخنرانی و پوستر شد شرکت کنم...فقط باید توئیت های آدمای مختلف از کشورای مختلفو ببینم که دارن شرکت می کنن و از مباحث لذت می برن و برا هم نوشابه باز می کنن

خدایا نزار اینطوری بمونه...کمکم کن آزاد بشم ازین شرایط

آنچه باید نوشت...

ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:33

صفحه بندی